-=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- (c) WidthPadding Industries 1987 0|43|0 -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=- -=+=-




psychicparrot

Gherbert Groundhog

13th September 2022

EPIC trailer!!!

[youtube]https://youtu.be/9_6YX_rHeys[/youtube]


psychicparrot

Gherbert Groundhog

13th September 2022

Thanks for the positivity and you have a great day, Rockford!


psychicparrot

Gherbert Groundhog

13th September 2022

Cheers, Andy! Hope you enjoy it!


psychicparrot

Paramount Plus

13th September 2022

Yeah I buy Doctor Who season by season because it's not on any of the streaming channels here.. well, actually it's on an overly expensive channel owned by one of the biggest cable and telecoms company who are super super evil so I refuse to give t*snip*


psychicparrot

Gherbert Groundhog

13th September 2022

Cheers! :D


psychicparrot

Paramount Plus

13th September 2022

Aw I wish Paramount + was as good here as it is there. Here in Canada, we get the older Star Treks (most of which I've bought or got on other things) but none of the new stuff like Discovery, Prodigy or Strange New Worlds.. there's not actually all*snip*


psychicparrot

Gherbert Groundhog

13th September 2022

Thanks Steve! Yeah, Ric (who made the graphics) has always loved Gremlin stuff and has a particular fondness for Monty so it was bound to get that kind of vibe! I'm really pleased with how it turned out, but now I need a time machine to take it back to*snip*


psychicparrot

BoulderDash (Jay hijacked this thread)

21st July 2020

I love this! It's brilliant. Always loved Boulderdash! Hard as nails and it's tooo tempting to get the jems and get squashed over and over again lol


psychicparrot

PsychicParrot Swoops By

6th July 2020

Good thanks, Jay.

Krakatomato! Yay! Nice to see ya! :D


psychicparrot

PsychicParrot Swoops By

6th July 2020

Ello! Just a flying visit to say .. you're all ace!


psychicparrot

The Psychic Returns

10th April 2014

Ullo Dabz!

dna.. yep, quite a bit. It's been mostly in Unity3d over the last 6 or 7 years, with the occasional dashes of Director and Torque before that.

I went to work for a games studio (Fuel Entertainment back when they were called Fuel Games) fo*snip*


psychicparrot

The Psychic Returns

10th April 2014

Ullo everybody!

Thanks for the warm welcome! Nice to meet you.

Skin set to BC mode :)


psychicparrot

The Psychic Returns

10th April 2014

I was missing BlitzCoder..

More - Older Posts